Njaa humm.
Tämän blogin "tekaisin" jo aikaisemmin, joo, mutta ei oikein ollut innostusta kirjoittaa... eikä nytkään ole mitään huippumahtavia ideoita...
Kait minä sitten esittelen itseäni, vai?
Olen liian nuori henkilö, joka pelkää liukuovia ja hiljaista pimeyttä. Lemmikkinä iso, karvainen kissa, ja villakoiria sängyn alla (päätyvät kyllä imuriin pian, lupaan sen). Rakastan piirtämistä, lukemista ja kirjoittamista. Jipii. :>
Olen melko huono kirjoittamaan esittelyjä asiallisesti... jotenka...
3 asiaa mistä pidän itsessäni:
1. Tykkään piirtää ja haluan kehittyä siinä :'D
2. Silmäni & hiukseni, ulkonäöstä parhaat :>
3. ... ... ... puolustan muita? :)

4 vahvaa luonteenpiirrettä:
1. Jääräpäisyys... olen uskomattoman jääräpäinen, jos käsketään tai uhkaillaan. Siis vaikka, jos unohdan ruokkia kissan, ja sitten käsketään, en suostu tekemään sitä, vaikka muuten sillä ei olisi minulle mitään väliä :'D
2. Vainoharhainen. kyllä, viereisen pöydän joukkio nauraa minulle, kyllä, tuo koittaa murhata minut, kyllä, tuo tuossa puhuu pahaa minusta. Onkohan se jonkin asteen itsekkyyttä?
3. Yllytettävyys. Olen todella helppo yllytettävä, ja se on tuottanut melko monia ongelmia eskarista lähtien :'D
4. Puheliaisuus... onkohan se luonteenpiirre? Kait. Puhun liikaa :D

Siinä jotakin... mikä voisi kenties antaa kuvan minusta, mhee ^^
Tykkään valittaa, enkä vaadi. Okei, JOSKUS vaadin. Miau.

*kumarrus*
Kiitoksia, kiitoksia :>
-Hopeasiipi