Mjee! Olisi paljon kuvattavaa, ja JUURI silloin, kun kamera on Thai-maassa.
Siskon mukana.
Kerron silti mitä olen väkertänyt ja löytänyt, ja kuvaan sitten kunhan kamera matkusta Fin-Landiaan.
ELI!
Äiti maksoi minulle nää:
2 Nukkekotikokoista tuolia Tiimarista
Aakkoshelmiä Tiimarista
Kolme "klylttiä" Tiimarista, 1 suorakaide, 2 ovaalia... tai sellaista.
Lehtisaha ja teriä Rautiasta.
Jaa... Olikohan vielä jotain?
Sitten sain pari päivää sitten ihanan työpakkilokerikon Tarjoustalosta, akryyliväriä, kukkalankaa ja kaikkea muuta ihanaa ^^

ELI.
Olen maalannut kaksi puista astiastoa (Tiimari). Kummankin pohjaväri on valkoinen, mutta toisessa on violetteja kukkia, ja toisessa Auringonkukkia.
Olen myös maalannut ruokailupöydän, mutten keksi sille mistään jalkoja, eli "pitänee" lehtisahata ^^
Siiitteen... Olen tehnyt olohuoneen pöydän, sellaisesta ovaalista "klyltistä", ja ylpeytenäni astiakaapin.
Seuraava juttu on leipomo, ja sitä lähempi ruokailupöytä, ja keittiön työtaso pöytä :>
Mitähän muuta... Ööh... Ei kai suuremmin muuta. Sisustusta olen vaihdellut, kun uusia huonekalujakin on tullut... Ahaa! Keppihevosen askartelin. Ei kyllä näytä ihan normaalilta >.<
Ja matto... jonka äiti saumuroi 3/4, menetettyäni hermoni...

Ei mulla vielä mitään. Palaan joskus puhetulvan kanssa :P