Olen tehnyt syntiä. Kirjaston koneella. ;O;
En ole VUOSIIN käynyt habbossa, siis varmaan kolmeen viiteen kuuteen vuoteen, ihan syystä. Oon pari kertaa jäänyt koukkuun, ja ihan riippuvaisena ollu 7 tuntia habossa putkeen.
Nyt sitten, houkutuin kun ajattelin niitä kaikkia pikkuruisia söpöjä huoneita ja tavaroita... ne on vaan niin ihania ja söpöjä, mitäs nukkekoteilija haluilleen voi, häh?!

No, mä siis menin sinne, enkä tiedä kadunko vai enkö. O___O
Habboon en kuitenkaan pääse kuin enintään kerran viikossa, joten riippuvaisuus on turvattu. Kamaa en todellakaan aio tilata... kehhee ainakaan vielä.
Kirottua oikeasti, en vaan voinut vastustaa!
Edellisellä, sillä joka meni rikki, ei habboon päässyt kun puuttui liitännäisiä. Nyt sitten menin, kävin ja tein hahmonkin oikeen jajaja... hyhhyh.

Olo on lähinnä hämmentynyt, samaan malliin siellä asiat jyrää vaikka TOSI moni asia on muuttunut. Olin alkuun että WUUUUUUUUUUT ei tää tällästä viime kertaan ollut! Lisäksi siellä on kuulemma aukioloajat? No, se ei mua hetkauta, sillä kirjasto menee kiinni kahdeksalta.
Jees.
Pyysin kaveriksi heti erästä IRL-kamuani, hän saapi opastaa ja neuvoa kokeilemisen arvoisia juttuja.
Sen verran vanhanaikainen olen, että mihinkään "ryhmiin" yms hienoihin uusiin juttuihin en liity. Habbo on mulle vaan se pikkupopupruutu näytöllä ja se oranssi pikselihotelli.
Ei kiitos muuta.

Luen muuten hyvää kirjaa 'www.liisanblogi.net' on kirjan nimi, kirjoittajana ... no en mee sanoo mitään kun en ole yhtään varma nimestä.

Hmmm.
Ristiinnaulitkaa mut nyt, kun en vastustanut pienten pikselitavaroiden houkutusta.... :<
*Etsii orjantappuraa*